moving my hips like yeeeeaaaaaaah

Tjenare! =)

Bra dag fast jag var tröttare än tröttast imorse!
Men det blev bättre på skolan, hade badminton på gympan och det är rätt kul när ingen liksom lyckas serva, allra minst jag! På scenisk gestaltning visade jag och Oskar upp vår omgjorda scen och det gick så otroligt bra för oss, jag är riktigt stolt över oss båda! =D
Nästa vecka visar vi upp för dansarna, lite nervöst! har ju inte visat upp för andra än teatrarna än så länge, men det ska bli riktigt kul! =)

Ikväll har jag gjort klart min historiauppgift och skrivit mer på min novell... usch den blir dålig och ska vara inlämnad på fredag! huvva och blä! jag ska nog sänka förväntningarna på mitt betyg på den rejält; hoppas på ett G! Sen så har jag kutat omkring och försökt hitta på något att klä ut mig till på fredag då det blir maskerad i Kågee! =) hittade inget bra men jag ser ful och annorlunda ut så det får duga! =D


Har haft den här jobbiga låten på hjärnan HELA dagen! ^^



Dagens skämt:
Vad blir snömannen på sommaren?
svar: JETI-SVETTI!

made by Rickieeeeee =)


Imorgon kväll ska alla teater 1or 2or och 3or till Nordanå och se en kille som heter Emil Jenssen som är skådespelare och ståuppkomiker! Ser framemot det! Riktigt kul att vi blir bjudna av skolan också =)

nu måste jag keep on writing...

Hare kanoners gott folk! =D byee

Kommentarer
Postat av: Lowan♥

Mitt dagens skämt:

Livet är underbart när underlivet är bart (A)

2009-11-05 @ 20:00:06
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0