muchos bananas

Hallåj =)

Här sitter jag och brölar "Black Velvet" för fullt som är sångläxan i veckan, jag tror jag sjunger för mycket med halsen för den börjar sakta men säkert låta kråkigare och kråkigare och kråkigare! ^^
Annars har jag haft en lite småseg dag - tufft att slita sig i från sängen på morgonen då man har världens mysigaste Danne där! Och sen var jag som trött hela dagen, men ändå glad!
Fick mig en hel del härliga skratt vilket var härligt i själen men inte i magen,
bara jag som har grym träningsvärk sen gympan igår? :]

Victor gjorde helt klart min kväll då han ringde och pratade en snutt!
Extremt härligt att höra av honom!! =D

Och vi hade FF hemma så jag och syrran fick umgås själva, det är trevligt! =D

nu är jag mucho trötto, ska försöka gå och sova tidigare ...
det brukar jag aldrig lyckas med =( Men iaf, peppa peppa!

Hursomhelst så taggar jag dansdag imorgon förmiddag, GREAT!


Jag blir alltid så glad av den här, haha! =D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0