muskligt

Tjenahejsan! =)

Söndag igen - skola imorgon! Hittar inte peppen... :(

Idag har jag städat, pluggat, läst ut boken (så grymt bra den var!) tagit en liten promenix och tränat med Dannes hantlar som jag lånade hem sist jag var där. Jag kommer typ bli MUSCLEWOMAN! :D:D
...kan man ju hoppas iaf ;)

 <----Dock inte sådär musklig...^^

Just nu sitter jag och käkar en riktigt god döskallegodis och väntar på att hoppa i badet.
Ska bli så härligt!!! Har inte badat badkar på evigheter så det är verkligen på tiden nu.
Och i högtalarna spelar jag Foo Fighters på full volym, älskar verkligen den här låten som jag tror är alldeles ny!
Bra är den i allafall - WHEELS! =)



Ha en sista mysig kväll innan det är schooltime again!

Pussåpuss :*


Kommentarer
Postat av: Daniel

du är bäst o biffigaaast ^^ <3

2009-11-02 @ 19:52:28
Postat av: Lowan♥

Du är så cooool syrran:D<3

2009-11-02 @ 20:26:19
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0