Och vad du än gör med mig nu och vad du än försöker säga nu - så får du mig ändå

 
I helgen fick jag besök av en supersöt liten Bunny vid namn Daniel!
Visst är han bedårande? =D

Måste verkligen säga att han gör mig till världens lyckligaste tjej!
Han är underbar på alla sätt och vis!
jag älskar dig Daniel<3

Denna helg har jag bara slappat, varit med älsklingen och min syster, sett på film och varit ute i snön...
och idag läste jag och ritade litegrann = chilledill och det var så grymt skönt att bara andas ut!
Fast imorgon blir det tillbaka till allvaret!
Men det ska nog gå finemangzzzz! Bara jag kommer ihåg öronproppar till matten så ^^ haha :D

jag såg förresten flera bilar idag som masade sig fram genom den spåriga snön och tänkte "Hjälp! om två år vill jag ju ha körkort" men hur fan ska jag klara det? haha ska fundera ut om jag kan lära mig hantera en flygande matta istället ;)

Nu ska jag gå och hantera duschen...hmm hur lät de egentligen? xD

Aja, hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0