Raw passion baby

Hellåj! =)

How's the läget?
Hoppas det är bra!
Kalasfint med mig förutom att jag olyckligt krockade in med min näsa i Stinas skalle när vi blundade under teateruppvärmningen idag! så OBS: Blunda ALDRIG när du leker mördarleken! Det kan sluta med ömmande näsa och möjligtvis snor i håret! (hoppas Stina slapp det!)  Haha xD det var ändå rätt komiskt och det såg säkert askul ut från åskådarplats^^

Efter skolan drog jag hem till superfina Soffe och fick en asgod toscakaka och riktigt trevligt sällskap i några timmar innan vi drog till badhusets källare för lite yoga & boxercise! Jag var dålig (eller lite mindre bra) på allt men det var ändå riktigt härligt att få röra på sig igen! Jag upptäckte hur mycket jag saknat motion faktiskt.
Fast jag kanske ändrar åsikt kring det när jag vaknar imorgon med vindlande träningsvärk? ;)

...och igår var ju Danne här! Kan man vara finare än han? Jag skulle säkert kunna pussa på honom tills jordens undergång utan att bli less! <3 (På tal om undergång, hört talas om vår lärare Dome-Dag!? xD)

Och just det! Förmodligen så ska Stina, Jon och jag få bli ledare för en barnteatergrupp som börjar efter jul!
Ska på ett möte imorgon för att höra hur det blir kring det! KÄNNER PEPPEN! =D

Nu ska jag besöka duschen (L)

SovGott! :*


"Ra-ra-a-a-a-roma-roma-ma-aaa-gaga-ohlala...."

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad är detta för teatergrupp månntro?

2009-11-18 @ 23:04:15
URL: http://ingreed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0