schnark

Hallåååå =D

Så jäkla trött man kan vara alltså ^^
Sov kanske 2, möjligen 3 timmar inatt. Sov lite,vaknade,sov lite, vaknade och kunde inte somna om.
Danne var inte heller så skillad på att somna så båda vred och vände sig som två kräliga ormar hela natten.
Men det var mysigt att han var där :) Hade nog varit mycket värre att ligga hemma ensam och vara sömnlös en hel natt.

Jag var dock superpigg hela dagen! Gick nog på galet mycket överskottsenergi för nu när jag kom hem föll jag typ ihop på golvet. Men ska vara vaken till 9 har jag tänkt iaf :)

Måste säga att alla som spelade upp idag i vår klass gjorde det jättebra allihopa! GREAT! =D =D =D
Tyvärr så var Oscar sjuk så vi kunde inte spela upp vårt, men jag fick istället vara med i Sebbes scen för att hans partner också var borta. Tyckte det gick väldigt bra för att vi inte har tränat alls tillsammans!:)

Det som gjorde min dag kalasrolig var dock killen med mjukisbyxorna med den stora teaxten "TRÅNG" på hans rumpa xD Hahahahaha så jävla bra!!! Tur att Mathilda såg det så jag fick ett gott skratt! :)

Nu ska jag ut me syrran och hunden ;) (Sen plugga matte...?(A))


Hittade den här bilden på mig i mobilen! Saknar verkligen håret från förra året!
Vill ha det igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0