snösnösnösnösnösnösnösnö!

Godmorgon! =)

Åhhh vad jag blev glad då jag vaknade, kollade ut och såg snö - överallt!
Jag gillar mest sommaren eller mycket snö, hatar det här gråa och slaskiga mellantinget!
Men nu jäklar! Vackert är det, säkert 1 deci snö! Kände rent spontant att jag bara ville springa ut och göra snöänglar, bygga snögubbar och kasta snöbollar!
Dock så kände jag mig riktigt risigt snorig och har ont i huvudet.
Antar att det är skolan som har brännt ut mig, jag har stressat som en besatt hela veckan med att göra klart inlämningsuppgifter och göra prov så nu är jag helt jäkla slut, superskönt med helg!
Men jag har samtidigt såklart haft en superhärlig vecka med riktigt mycket skratt!
Inte minst igår på maskeraden! Riktigt roligt!!!! =D Tack alla som var där för att ni är så fina och gör mig så glad! =D
Hoppas jag kan hitta några bilder på oss senare så ni får se hur snygga vi var ;)

Idag var ju som planen att Danne skulle komma hit! =D YEY! =D
Fast jag ska ringa och fråga om han fortfarande vill va med mig när jag är som en levande rishög...
*hoppas* Vi får väl ta det lugnt och typ ... kolla i skolkatalogen!? =D

Skulle säkert kunna sitta och glo i den i flera timmar :]



sist men inte minst en jättefin bild på en riktigt fin tjålare
som gjort mig riktigt glad då jag känt mig riktigt låg i veckan!=)
Danke schöööön Mathilda! =D

ha det mysss i snön, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tild!

THE TJÅLER OF YOUR LIFE!



Men awh, tack! :D

2009-11-07 @ 12:37:23
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0