Taking chanses

Godkväll! =)

som ni kanske märker så sitter jag hemma och slöar järnet denna fredagskväll^^
Jag hade jättefina förslag att både hänga med till Kågerock eller fara till Emelie, men jag har varit borta mycket i veckan så fick inte och nu känns det faktiskt riktigt härligt att tänka mig själv nerdegad i soffan i mina gamla mjukisbyxor och med näven i godispåsen om några minuter innan idol, ibland äre skönt att göra lite :)



Sen så måste jag bara säga att så som jag skrattade idag har jag inte gjort på....hur länge som helst?
Teatrarna i min klass hade håltimme och satt ute i mysrummet på dans/teater =)
Och av någon outgrundlig men dock härlig anledning så var Jens där också! =D
Iallafall, så kom Mathilda på att vi borde leka "Bajsleken" då man byter ut ett ord ur en filmtitel mot de otroligt trevliga orden "bajs" eller "bajskorv"!
SJÄLVKLART var de flesta på ;)
.
... och Jag garvade som en minimal dvärg på LSD!

Här är iaf mina favoriter: (ni kanske har sett dessa mästerverk?)

* "Harry Potter och den flammande bajskorven"
* "Terminator: Rise of Bajs"
* "Hide and bajs"
* "House of bajs"
*" ... och så bajsade Polly"
* "Mean Bajs"
* "Såsom i bajset
"
* "Bajs Hard: 4.0"
* "A bajs to remember"



.... och icke att förglömma den underbara triologin;
"Bajs som hatar kvinnor", "Flickan som lekte med bajset" och "Bajskorven som sprängdes"
osv osv osv osv! xD

Så grymt roligt :D Det låter säkert helt sjukt och det var det också! xD
Men men, det är nog som roligast då man är ett glatt gäng som är aströtta en fredagseftermiddag!
Testa själva om ni är på flummigt humör någon gång, det blir perfekt! =D

nu blire idol!

Hejdå goingar! :)


Kommentarer
Postat av: Lowan♥

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!



"... och så bajsade Polly"

2010-03-09 @ 12:02:08
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0