tjosan i trosan

Hej och hå! =)

Jag har Aj aj aj i huvet så stannade hemma idag :(
Har haft det + jäkligt ont i ryggen i axlarna hela helgen, tror att det är för att jag gått runt och spänt mig hela förra veckan som var väldigt stressig och sen får ont då jag väl stannar av.
Jag ska försöka speeda ner mig några hekto ;)
Men jag är ändå på gott humör, det är riktigt fint väder ute. Tror jag ska trycka i mig nån liten ipren och sen ta en liten prommis med Razze!

Läsa lite, snora lite, rita kanske...
och plugga matte, träna sångläxa och skriva bokrecensionen!

Har ju funderat på om jag ska byta till samhälls länge, eftersom jag verkligen tycker om att läsa olika språk och att det känts som att jag sumpat alla mina chanser till att göra det genom att jag valde teater. Men vi har ändå hyfsat rätt mycket plugg på teater, som förra veckan då jag höll på att krevera, så jag vet ändå inte om det skulle vara smart att byta till samhälls eftersom mer språk = rätt mycket läxa varje vecka. Jag har alltid gillat glosor, dock inte grammatik :] Men jag har ingen aning. Förmodligen kommer jag aldrig vara trygg med mitt gymnasieval. Jag måste vara "the master of att VELA fram and tillbaka!" jobbiga jag! xD

nu ska jag dra ut tror jag! :)



Hihi skulle varken tacka nej till Beyonces röst, dans eller SNYGGA BEEEEEN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0