Uppdatering på G!

Tjolahoppsan!
Det börjar bli längesen jag uppdaterade,
men det känns ändå bra eftersom det betyder att jag faktiskt haft roligare grejer för mig än att sitta vid datorn =)

I torsdags var det teater på kvällen och sova i staan, Marielle var jättegullig som skjutsade hem mig på sin cykel efteråt trots alla uppförsbackar, tack! =)

Fredagen var en väldigt seg skoldag men på kvällen reste jag till bergsbyn och sov hos Mathilda med henne och Anna, och Carro joinade oss på kvällen =D GREAT! =D Jag åt chips som en gris och hade det riktigt nice,Men en grej var sne, HUR KUNDE MARIETTE ÅKA UR IDOL?!
aja, tyvärr så blev det extremt lite sömn när vi skulle upp tiiiiiiiiidiiiiiiiiiiiiigt för att vara på "Öppet hus" för 9:orna på skolan på lördagen. Vi repade julföreställning och jag var en levande zombie, men det gick fine ändå =)
Hoppas vi kund elocka några 940r till nästa år =)

På eftermiddagen hoppade jag på bussen hem och möttes bara av några djur och min söta syrra för mamma och pappa spenderade helgen på hotell =)
Senare på kvällen kom Danne hit och sen dess har jag myst med honom ända tills han åkte hem för en timme sen :(
Han är verkligen underbar<3
känns redan tyst och tomt utan honom :/

Men att få vara ledig idag var verkligen guld värt! =D

Har egentligen träning idag men den börjar inte förrän kl. 9 så kan inte fara dit...
får nöja mig med att träna lite hemma ikväll istället =)

Hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0