All helgona

HejHej =)

Igår hade jag en jättefin kväll med Emelie,Soffe,Majs,Helle och Julia <3
Kollade Idol och Eden Lake (jättehemsk film, alla dog utom de onda! :P)
Och så prata vi en hel del såklart! =)

Idag har jag sovit till halv ett, ätit frukost, åkt med pappa och farmor till kyrkogården och sen vidare til kyrkan på en minnesgudstjänst, det var fint men sorgligt såklart! =) :/

Ikväll ska jag väl göra... inget! Väldigt kul ^^
Eller ska nog hänga med till byske och hämta upp syrran där, har ju inte träffat henne sen i måndags,
börjar sakna henne litegrann :)

Hade varit jävligt kul att göra något ikväll men icke, får bittert vara hemma och äta upp mitt godis! :P
Oj, där lät jag lite bitter men det är jag nog mest för att lovet snart är slut :/

<-- Wall-e!!! Jättesöt film som jag och Danne såg i torsdags! Jag grät en liten skvätt till och med! :]

Ha en bra all helgona... eller halloween... eller både ock! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0