Goodnight sweetheart

Tjalååå =D

Åh så glad jag känner mig!
Imorgon ska jag få träffa flickorna och jag är så enormt glad över det!!! <3
Sen blir det nog att kila runt på stan och kolla kläder och efter det ska jag dra hem till Emelie och sova där, kanske får vi dit någa fler brudar på kvällen också? =)
På onsdagen ska vi nog dra förbi vår käre vän Vicke som är hemma i Byske under lovet!
Ska bli riktigt nice! =D

Åh så härligt det känns att göra något kul och inte bara vara hemma och dega! =D

Och jag är lite stolt eftersom jag pluggade i en hel timme idag, inte illa! =D
Resten av kvällen har jag spenderat snackandes i telefon med Soffe och Emsan, väldigt härligt! :D

hoppas min älskling hare bäst på lanet ikväll<3<3


Nu ska jag ta ett fotbad + te innan det blir godnatt=D

Sov gott allihop! <3

och vill ni se något jävligt lol så kika här: http://www.emeliiee.devote.se/ jag är verkligen ful xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0