I en rosa helikopter

Hej igen!  =D

Spontan tanke: Jag vill bo i stan!!!
Där var det inte en millimeter snö, men här i bushen är det ju rätt mycket!
Kände mig alltså inte så taggad på sprint ikväll då alltså, men jag får ta och masa mig ut ändå :P

härlig dag på skolan, scenisk gestaltning (alltid kul) bad på Edda på gympan... alltid kul att plaska omkring föutom då Rickie daska till mig i skallen, vad hände egentligen? xD , historia (alltid jobbigt när man är stressad inför redovisning) och matte (aldrig kul som alltid!).
Och jag fick tyvärr ingen stödmatte eftersom det är för många andra i min klass som också behöver det och jag fick g på senaste provet så jag står inte först i kö... lite surt, men ändå ok! =)

och jaaa jag borde plugga!
meeen neeeej jag orkar inte! Men okej nu gör jag det... kom igen mig själv!


Och hörrudu Daniel,
Utan dig skulle nog min värld tappa all färg
Allt skulle bli så tomt och trist
Du gör mig lyckling
Jag älskar dig! <3

hejdå alla vi ses i framtiden! =)






Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

Sv: Jag tycker det ska bli hur kul som hellst!! =D

Självklart kan du börja i den =)

Det är bara att anmäla sig hos E4:an =) Dom sätter också upp affisher så där hittar du också information =D

2009-10-05 @ 19:05:22
URL: http://differens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0