oh happy day

Chachaaa :D

Har haft en toppendag!
Först så träffade jag ju en massa fina tjejer på Waynes där vi satt och åt och pratade i nästan 3 timmar! Det var så underbart och jag har verkligen saknat det!
Tack för idag!!!<3

Efter det så gick jag, Emelie och Soffe runt lite på stan. Jag köpte tuggummi + ett par skor (eller jaa, mamma pröjsade dom!) Hade ju tänkt storshoppa men blev lite för snål och tråkig hihi ;)

Soffe drog hem lite tidigare än jag och emelie som kuta runt på stan en timme till :)
När vi glatt snubblade ur bussen i byske ramlade vi in på ICA och råkade till vår glädje hamna framför en Ben & Jerrys som bara skrek "ÄÄÄÄT MIIIIIIG!" och eftersom jag och emelie är två extremt goda människor så uppfyllde vi den lilla stackarens eminenta önskning. På väg hem såg vi vicke och stannade och pratade en stund! Fick en kram och lite prat och det var trevligt. Sen for jag och emelie hem till henne och stekte hamburgare och mumsa pommes tills Maja,Soffe och Linda kom förbi!
Det blev en mysig kväll med en massa prat och så såg vi en idol-film som aldrig tog slut, men den var så grymt kul!
Jag skratta hela tiden! =D Emelie somna hela tiden ;)

När de andra drog hem så smaskade deras snåla vänner i sig den asgoda glassen och nu sitter vi här och sväller =D Men det är bara härligt med ett fint sällskap! :D


Har haft en jättefin dag! :D Här kommer två bilder :

Underbara! Emelie är fotograf och de vita sockarna + de grå vaderna tillhör mig officiellt! =D
Maja förvandlades till megabrun för en bild ;) <3


Jag och Emelie nästan fightades om varenda tugga! =D

Nu ska vi tävla i vem som kan dregla mest i sängen på en natt!
Jag hejar på mig själv! ;)

Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0