Snö

Hej!
Då var den här alltså, första snön! Att det gick så fort!
Igår var det soligt och en superfin höstdag och idag var det mulen snöstorm och plötsligt var det 7 cm snö här utanför, vinter! Har märkt att alla reagerar lite olika på det, och jag måste säga att jag har en rätt negativ inställning, föredrar värme och ljus istället för mörker och kyla. Men visst har vintern sina fördelar också! Det är väldigt vackert och väldigt mysigt!
Så i ett halvår framåt är det bara att uppleva och dra sig igenom den, man har ju som inget annat val ^^

Nu börjas det alltså.
Snöflingor. Frusna fingrar och tår. Värmeljus. Snöstromar. Istappar. Långkalsonger och tjocksockar.
Slask. Mörker. Minusgrader. Skotrar. Kalla skinkor. Dunjackor. Elektriskt hår. Spark. Snögubbar.
Lyktor. Ännu mer te än vanligt. Jul och nyår. Varma kramar. Torra läppar. Överkonsumtion av lypsyl och elektricitet. Härliga hemmakvällar framför tvn. Kalla promenader med hunden. Glittrande snö. Skridskor och skidor. Förfrusna kinder. Glögg. Julkalendern. Benvärmare och mössor. Vinterdäck.
VINTER!



Igår kväll hade jag supertrevligt!
Tack Sebbe,Mathilda,Anna,Rickie,Amelia och Daniel! <3
Vi gör om det snart? Fast Utan Amityville Horror för jag trodde jag skulle pissa på mig av skräck xD

Trevlig kväll och hejdå! =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

haha, nej du ;D



Tack, men den är inte riiiktigt klar än =)

2009-10-05 @ 18:31:29
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: Alma

Ååååh såg ni Amityville Horror?! :o

Fan så avundsjuk jag blir, hahaha!

2009-10-05 @ 18:57:42
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0