09-09-09

Hej på er! =)

Måste börja med att berätta hur jäkla GLAD jag blev i går!!! =D
Trodde ju att jag skulle träffa Danne på stan och ta bussen hem till honom, men icke!
Började bli lite misstänksam att så inte var fallet då vi träffade Soffe och Arvid och Danne tyckte att vi skulle joina dom på stan ett tag och sen ta en senare buss hem. Då blev jag jäkligt förvånad eftersom han också ville stanna på stan längre... Danne på stan?... sällan att han göre frivilligt ska jag säga :]

Men ändå så blev jag jäkligt överraskad då Arvid och Danne berätta att de skulle bjuda oss på middag på Tatung!:D Visst är de underbara?! :D(de hade ju för tusan planerat för oss :)) Och inte nog med det, sen blev det bio också!
"Incredible Bastards!"
Soffe och Arvid var inte lika fascinerade av den som jag och Danne tyvärr, men det var roligt att gå på bio med dem ändå såklart! ;) Värsta dubbeldejten alltså ;)
Och jag hade verkligen jättetrevligt hela kvällen!!! Var så härligt att det var en överraskning också! Tack Soffe, Arvid och Danne för en superhärlig kväll! :) Ni är verkligen fantastiska! <3
Och håll med, visst har jag och Soffesnyggingen fina pojkar? =D

Jag älskar iallafall min Danne mer än någonting annat här i världen! <3<3<3
TACK för gårdagskvällen och alla andra kvällar då vi bara umgåtts också,
varje sekund som jag spenderar med dig är underbar!
Du är verkligen en fantastisk pojkvän som alltid gör mig lycklig :] <3

 <--- så galet fina! :) <3

Idag har varit en lång satans dag! 6 lektioner hade jag... typ fullproppad dag! Jobbigt!
Men nu ska jag gå och slappna av till Idol tror jag ;)

Imorgon äre begravning, fan vad jag kommer att gråta....<3

hejdå underbaringar! :)

och TACK JENNY för det extremt fina smset häromdagen, det värmde så otroligt mycket! <3
Du är helt fantastisk!!!


Kommentarer
Postat av: rättaren

inglorious basterds

2009-09-09 @ 21:40:13
Postat av: Jenny

Menade varje ord Elisa, du är en ängel ! <3

2009-09-11 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0