Det är lätt att falla för romantik, men fall så du blir rik!

Godkväll!

Från igår till ikväll var ju Danne här...åh han gör mig så lycklig!!!
Vi rotade bl.a fram vårat gamla supermario allstars-tvspel och spelade hela eftermiddagen, så grymt kul det är alltså, jag som nästan glömt bort det! Och så kollade vi på film, brokeback mountain = så grymt sorglig tyckte jag! Vet egentligen inte om Danne uppskattade den lika mycket som jag, men han kollade iallafall på den ;)
Sen hade vi tävling om vem som kunde kasta upp vinbär i luften och fånga dem i munnen - först till 20!
Och yes, jag vann även om Danne var hack i häl :] Haha lustigt tidsfördriv jag vet men något måste man ju roa sig med något här i skogen ;D Blev fan sorgligt då hans pappa kom och hämtade honom... jag är ju som beroende av Daniel Rydén! <3 Men aja, bara att stå ut till nästa fina dag vi ses antar jag=)

Efter han stack har jag bara tagit det lugnt framför tv:n, försökte koppla in supermario-spelet själv men fick då en stöt! AJ xD då upplyste min kära mor mig om att se till att kontakterna är utdragna innan jag börjar mixtra ^^
Sen så skaffade jag facebook :P Känns ärligt talat som en rätt dryg sida...men nu har jag en iallafall?
Lisa och Amanda hörde av sig och undrade om jag och Danne ville hitta på något men jag kunde inte eftersom jag inte kunde ta mig till Byske =(
Men jag hoppas att det går någon annan dag snart! =D

Försöker samla kraft inför imoron då jag har inte mindre än 4 läxor att göra... blää!
Men känns skönt då det är gjort =)


 Söt låt ur lejonkungen 2 ^^

godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0