Höst officiellt.

Hej gott folk! =)

Jag tycker absolut att hösten är vacker och väldigt mysig,
men det är verkligen något med den som får mig att känna mig lite vemodig till mods.
Kanske att ljuset börjar försvinna? Solen syns mindre och när löven ramlar av träden blir allt genast mycket gråare och tristare, så jag blir lite anti på något sätt.
Skulle helst bara vilja stanna inomhus varenda kväll, se en bra film och mysa... med älskling kanske? ;)

Ikväll ska jag tyvärr bara peppa pluggning och så hade jag ju planerat att fara ut och springa, men jag blir lite skeptisk då jag kikar ut på regnet som forsar ner ^^ Tror jag bryter löftet mot mig själv :]
... Men dock så har jag inte käkat en enda godis på hela igår och idag så jag är stolt! =D
Har blivit så lätt att köpa på skolan så förra veckan köpte jag 4 av 5 dagar, inte bra!
Jag ska hålla mig till fredag nu! HEJA HEJA mig! ;)

Kul att gå på a-torp och att snacka med en ny människa nästan varje dag förresten! =D
Kul att lära känna nya så jag försöker glömma att jag är feg och istället snacka med folk hela tiden :]
Faktiskt riktigt nice! Livet är för kort för att inte våga! (kan tyvärr inte säga att jag alltid följer det mottot ^^)

goodbajs och farväl för idag!



Jag tänker på er tjejer i gamla 9B varenda liten dag! Och killarna med för den delen!
Jag saknar er! (L)

 


Kommentarer
Postat av: emelie

jag tänker också på tjejerna i gamla klassen varenda dag, jag saknar verkligen alla!! <3

2009-09-22 @ 19:33:05
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0