strawberry cheescake, rolig rosahåring och 8 månader! <3

Hallåj! =)
Denna dag har varit väldigt grym rätt igenom förutom att någon ond jäkel snodde mitt pennfodral med alla mina fina pennor i, känner fan sorg över dem, de var ju inte helt billiga! Varför tar man andras grejer?
Skulle inte du själv bli ledsen om någon tog dina saker? Var mot andra som du vill bli behandlad själv ffs!
Vissa verkar inte ha lärt sig det alls... men det orkar jag inte vara bitter över nu!

På idrotten hade vi konditionstest och jag blev faktiskt väldigt nöjd över mitt resultat! =) Bägge teaterlektionerna spenderade genom att snacka om förslag att ge till ungdomsfullmäktige - och jäklar vad min klass har tankar och åsikter om allt möjligt! Riktigt kul tycker jag! =D

Efter skolan drog jag hem till Soffe! UNDERBART att få träffa henne och höra hur hon mår och bara snacka! =)
Vi köpte en Ben&Jerry också för att ingen av oss ätit det tidigare, Strawberry Cheescake, var god tyckte jag men inte riktigt värd 50 spänn kanske! Iaf jättekul att få se mitt soffe-gull igen! Soffe min vän du är verkligen helt fantastisk! <3 =D När vi var på ICA träffade vi Emelie och Therese och jag fick skjuts till Soffes hus (kanske300m) av Therese som nyss tagit körkortet, Grattis! och hon körde väldigt bra tycker jag! =)

... och jag och Danne har 8 månader idag!!!
Vi hann ses i bussen och efter att han gymmat kom han förbi mig och Soffe en stund så jag han spendera lite tid med min älskling! Du är så grymt älskad av mig Danne!!! :* :* :* (L)(L)(L)
Helt otroligt att det gått så fort! =D

<--- DEN LEGENDARISKA GLASSEN som alla verkar tycka är så cool att äta ^^ Inte lika häftigt att säga "Nu ska jag gå och mumsa på lite euroshopper-glass!" eller? ^^

Godnatt godingar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0