Du är fan grym grabben!

Hejhopp!
Min helg blev verkligen supermysig!
Shoppa hela gårdagen med Danne och såg på bio, "Flickan som lekte med elden" (bra fast jag tyckte ettan var bättre! :]) Det var riktigt roligt och Danne var ju för tusan ett riktigt bra smakråd! Dock så var det inte lika skoj för våra stackars plånböcker men ibland måste de få lida! ;)
Idag var det bara att ta det lugnt hos Danne och mysa...ta en promenad till kajen...se lite idol osv. Nice nice!


Jag älskar DIG!!!<3

Och imorgon är det back on track!
Kan inte säga att jag längtar... och jag gjorde abslut inte matteläxan!
Men vad tusan, matteläxa 3 gånger i veckan blir man inte särskilt pepp på!
Annars så sitter jag och stör mig på att apberget laggar...
Jag får tänka på positivare grejer... som att jag nästan har namnsdag idag?
Elise är det idag :) Nästan-grattis till mig alltså!

Hoppas ni haft en fin helg allihop! =D

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0