Fredagskväll och dags för fredagsmys?

...NOOOT! Kom nyss hem från helgjobbet eftersom jag ville göra fort det så fort så möjligt och ha resten av helgen fri =) Så det är vad jag gjort i kväll... very funny ^^

Men istället peppar jag för Danne och stan imorgon! Ska bli väldigt nice tror jag! =D<3
Ser framemot att se "Flickan som lekte med elden" också! =D

Gårdagskvällen var riktigt trevlig! Var ju på teatern och det är så grymt kul! Jag skrattar hela tiden för att det är så roligt gäng! Snacka om att få galet mycket härlig energi! Ni är fan underbara!!!

Sen sov jag i mormors lägenhet, riktigt härligt att få vara själv tycker jag förutom då jag vaknade kvart över 3 på morgonen utav att jag hade så äckligt ont i magen! Blev att springa runt i lägenheten och leta värktabletter och sen härda ut en halvtimme innan det började verka, tur att jag var så trött att jag kunde somna om så bra! :)

Skoldagen var lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång och lite dryg,
men har man bra classmates som är härliga så lättar det upp tunga dagar! =)

just nu vill jag verkligen lägga in videon med Mikas "We are golden" i originalversion för att den är underbar och jag känner igen mig så grymt mycket i den,
men youtube tillåter inte inbäddning så det får bli en annan fin låt!
jag blir aldrig less på denna gamla sång ;)

TREVLIG HELG ALLA!!! :D

/kraaaamar från mig











Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är jävligt nöjd över mitt val att stanna på media. Vår klass är awesome! Ha en trevlig helg själv. Ha det gött.

2009-09-19 @ 22:45:00
URL: http://Amandalilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0