Happy

Ja, jag är typ happy!
Eller försöker vara det så ofta som möjligt eftersom jag tror att allt blir enklare då.
Tänkte på det då jag för någon dag sedan sa till teatrarna i min klass att jag egentligen inte upplever mig som särskilt glad men alla sa emot och verkade tycka att jag alltid hade en sån positiv inställning till allt!
blev jag glad! Är ju kul att jag verkar lyckats med min vilja att se det mesta ur en ljus synvinkel!
Dock så är det ju inte hela mig! Jag kan vara väldigt ledsen, upprörd, arg eller sur... kanske bara inte så ofta?

Just nu är jag liiiite gaaanska myyyycket antihappy på matteprovet imorgon... har inte hängt med ordentligt och ÅH vad jag blir galen på mig själv för att jag inte gjort det! Men det är svårt då man har svårt för något!
Taggar på STÖD-MATTE FTW! =D

Dagen har varit mys... vakna upp med Danne vid min sida... hade så ENORMT kul på teaterlektionerna
(tack alla underbart spårade fina människor! :D)... slutade tidigare...och hittade en bra låt som fick mig att tänka på glädje... eftersom att den heter "happy" ^^ Lyssna, den är värd det jag lovar! =D




och igår såg jag,danne och mamma "Slumdog millionare" GRYM GRYM GRYM film!!!

Godnatt gosingar! <3

Kommentarer
Postat av: Emma :)

När du skriver dina blogginlägg är det jämt så kul att läsa, för du har jämt en så glad och positiv inställning till allt. Man blir helt enkelt jätte glad när man läser<3

2009-10-01 @ 10:10:25
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag avundas din positiva inställning till allt, något som jag själv strävar efter fast inte riktigt lyckats med ännu.. och som Emma skriver så blir man glad av dina inlägg men även när du visar dig positiv i den verkliga vardagen! (:

2009-10-01 @ 16:40:10
URL: http://amandalilja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0