Kära läsare...

Eller helt enkelt Hej sötingar :*

Är för tillfället trött som fan efter en jävligt lång dag!
Först skola... hur länge som helst? Sen teatergrupp på kvällen =D
(och jaaa, jag är ett jävla teatergeek som både orkar med det på dagar och kvällar men det är så jag är, och jag älskar det!) Grym kvällsgrupp nu förresten! härligt härligt, och alltid nice att lära känna nya! =D Minus med dagen var att mitt lås haka upp sig så jag knipsa upp det IGEN! xD
very good... not :P

Kom nyss på att jag måste göra matteläxa också innan imorgon... väldigt kul^^ *sarkasm*
Men kom nyss också på att det snart är helg = fantastiskt! =D

 <---
Stolt nörd!

Ha en riktigt mysig kväll och sov supergott =)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin F.Holmqvist

Jag tycker du är bara snyggast på fotot! Kram/ Anna-Karin

2009-09-04 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0