När jag börjar med att blåsa faran över, och jag drar ut sockarna ur mina öron...

Hejhej! =D
 
Hur mår allihop? =)
Jag mår iaf KANON för min måndag har varit så bra!!!
Det bästa var nog "snurra burken" (?) med alla söta teatrare på håltimmarna,
verkligen askul och självklart trevligt att lära känna er bättre! <3
Tack för alla goa skratt! =D

Sen så inträffade det nog ett mirakel för det gick bra för mig på matten!
Jag förstod något! Fan stolt! ;D
Och historian och gympan gick inte så pjåkigt heller ;)

Jag försöker vara effektiv ikväll så jag har hunnit städa och sen har jag även tänkt göra lite matte och fara ut och kuta! (känner ju faktiskt lite press att åtminstone röra på mig en gång i veckan då min käre pojk verkar blivit träningsnarkoman och rör på sig inte mindre än 6(!!!) gånger i veckan typ! Fan galet xD!)
Sen så vill jag ringa Felicia också, var längesen och måste ju bli lite uppdaterad på hur hon mår och lite skvaller också för den delen ;)

Ha det så bra alla goa och glada, ha en niceig kväll! =D

PUSS & Kraaaaam




Kommentarer
Postat av: Alma

Haha det var kul idag! :D Även om jag är väldigt blyg när frågorna gäller mig, hehe.

<3

2009-09-28 @ 22:15:24
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0