oh hot damn, that's my man!

Tjohoo =)

Hur är läget med er?
Jag är på bättringsvägen vilket gläder mig mycket!
Superfint väder idag också och svettigt att gå över bron in till stan, men jag och Mathilda klarade biffen!
Skolan var rätt chill med bara tre lektioner eftersom två ställdes in = sluta klockan 2! =D
Kul att träffa min klass igen också! =)

För tillfället sitter jag och försöker boka klipptid, men det ända som finns är torsdag och måndag från 08.00-11.00, vilket inte passar så bra till mig så det är väl att bara att be sina slitna hårstrån att hålla ut en vecka till ^^

Ikväll i Ellans ultraglammiga liv: Plugga matte och sångläxan! very nice....

Äsch, jag hade en superfin kväll igår så det gör inget!
vi såg bl.a "The Haunting" vilket var en bra skräckis tycker jag! ... tyvärr råka jag somna lite i mitten dock xD




^ellan the sexy one + den som alltid får henne att le! =D

Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0