Out here on my own

Hej kära läsare!
jag har inte avlidit om någon undrat utan bara varit i brist på dator de senaste dagarna förutom en liten minut hos Daniel igår :)
Hursomhelst så har jag haft några riktigt goa dagar!
Har hunnit med både trevlig teatergrupp, kikat på Muai thai (fan galet aggressivt!), fikat väldigt onyttigt men VÄLDIGT gott med Emelie och Soffe och träffat Amanda där också, åkt till byske och sett film med Lisa,Amanda,Emelie,Ante, Adde och Danne,
"While she was out" se inte den! xD Grymt dålig! :] Men mitt sällskap under kvällen var iaf GREAT! <3 =D
Och så har jag varit med min älskling också som sagt, STOR puss på han! :*
Tack till alla er fina som förgyller mina dagar! <3

...och igår då jag kom ändå så tog jag kraft från djupet av min själ och for ut och sprang! = väldigt stolt! :]
Jag ska försöka skaffa mig en grym kondis! =)

..och förhoppningsvis också bättre mattebetyg! Har iaf skrivit upp mig på att jag vill ha stöd-matte!
Vilket känns bra för då kanske jag äntligen börjar förstå någontning! Har ju som alltid lyckats fått g men jag har fått kämpa mycket så nu kanske jag börjar fatta lite bättre :)
Dock så har jag prov på torsdag och jag orkar inte anstränga mig alls! Fy Ellan!!!! :( :( :(
Men det är bara det att jag ändå inte hänger med så det känns inte lönt att försöka typ :P

Nej usch nu blev det dålig stämning! :] Lika bra att ge sig ut på en liten prommis så man får lite frisk luft i lungorna! :)


Här är min sångläxa till nästa vecka, rätt svår! Iaf enligt mig! :]

Trevlig söndagskväll underbaringar! :*

Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

Sv: Det är ju såklart upp till var och en om man tror eller inte =)

Nej ibland så =)

2009-09-27 @ 20:33:57
URL: http://differens.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: haha tacktack :)

2009-09-27 @ 21:00:23
URL: http://palmqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0