She's a she wolf

Hejsvejs! =)

Usch vad less jag är på att vara sjuk nu!
Börjar längta efter skolan och min klass, men tyvärr så får jag inte träffa dem i morgon heller!
Eftersom jag var på begravning när de var ute på vår naturkunskapslärares gård i torsdags så ska jag dit imorgon istället - med ett gäng fordons 3:or! xD
Kommer fan inte säga ett knyst på hela dagen...! eller nej, usch det blir jobbigt, något halvsocialt liv borde jag kunna skaffa mig imorgon, annars tråkar jag ju ihjäl!

På kvällen får jag iallafall träffa min Danne! <3 PLUS på det!
Soffe fråga också om jag ville joina henne och några anda på pokerkväll då också och jag kände verkligen peppen! men har man lovat sin karl så har man, och han är också ett underbart sällskap!
Men jag vill träffa er tjejer snart??? =) Pokerkväll på tisdag också? :]

Nu ska jag dra från datorn och ringa superbruden Felicia!
Hejdå sköna hönor! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0