Spänstig puma!

Men chaaa! =D

Imorse var jag fan deppig... vet inte riktigt för vad... men nu är jag fan aspeppad på ALLT,
Greeaaat! =D =D =D
okej... matteprov om en vecka är jag kanske inte så peppad på men...det räknas inte! ;)

Rätt härlig dag på skolan, mycket trevligt folk har jag pratat med! På håltimmen hängde jag och Stina med Julia,Tove,Linnea och Sandra till danssalen och spana på dem när de dansade, så fantastiska!!!
De lärde oss lite och det var askul, men jag kan inte direkt säga att det såg så tjusigt ut för min del ^^

Men jag känner fan peppen att börja dansa på fritiden, finns det någon dansgrupp för nybörjare?! =)

Gympan och historian var roliga men matte sög som vanligt och scenisk gestaltning gick ju fan,
fick rätt mycket kritik på min karaktärstolkning vilket kändes surt!
Kul att gå teater om man ändå inte gör det bra? :P Men iochförsig så är dte ju bra att lära sig ta kritik och göra den till något bra, jag får tänka så istället!

Fredagsplaner; Fika med Emelie! Åhh jag längtar! =D


nu ks ajag ut å gå med mamsen!

byebye

 


Kommentarer
Postat av: emelie

snygging på dig själv du! =D



längtar till på fredag!! :D :D

2009-09-21 @ 20:01:28
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: ingreed

jag är typ på att börja dansa också ^^

Men jag vet inte om knät är med på det :S

2009-09-21 @ 20:52:25
URL: http://ingreed.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vill också dansa på fritiden! Hör av dig om du hittar nåt.

2009-09-21 @ 23:28:29
URL: http://amandalilja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0