suvefrän

God afton

Jag är stolt nu för jag kom nyss på ett helt nytt ord, nämligen: SUVEFRÄN!!!
är det inte härligt?! 2 grymma komplimangsord i ett? suverän + frän!? jaa, ni kanske fattar? =D
Haha jag är fan nöjd xD
Och möjligen lite flummig.. jag skyller på att jag pluggat matte som varit svår och att min hjärna nu är överansträngd ^^ (blä för matematik förresten :P)

För tillfället är jag dock lite ledsen eftersom jag saknar min gamla klass,
är så sorgligt att inte träffa alla varje dag som jag gjorde förr i 3 år, 3 fantastiska år!

Men jag är också jävligt glad för MY <3 MATTE (alltså en kille inte ämnet :])
Grattis till er!!! ´=D =D =D
hoppas ni får det suvefränt underbart tillsammans! :]

nu ska jag ringa min underbart suvefräna pojk och sen sova =)

Godnatt allihopa!!! <3
sweet dreams











Kommentarer
Postat av: emelie

det var verkligen 3 underbara år! =) kom till byske snart?

2009-09-16 @ 19:12:47
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0