"Vilken färg har själen älskling...?"

hmm... just nu verkar det som om min tappat färgen och blivit suddigt matt och grå!

Hej gott folk =)

Hemskt jobbig dag idag för mig och min familj, farfars begravning! =( <3
Så jäkla mycket har jag inte gråtit på väldigt väldigt länge...

Men det kändes bra att få säga farväl och höra alla fina ord som andra hade att säga om farfar,
för han var verkligen underbar och älskad av många! <3 Jag hoppas verkligen att han satt uppe på ett moln och kunde titta ner på oss och förstå hur mycket vi saknar honom!
För även fast han är död så lever alla vackra minnen av honom vidare <3

Jag följde med när de sänkte ner honom i jorden, och jag kan säga att han verkligen fick en fin plats att vila på :)
Sov så gott farfar, vi älskar dig! <3




Sen så har jag feber och är förkyld.. väldigt great :P
Blir ingen träning ikväll alltså och dessutom vill inte mamma att jag ska fara till skolan imorgon för att hon tycker att jag ska vila ordentligt... undrar hur mycket jag kommer att hamna efter med pluggandet nu :/
Hatar verkligen att missa lektioner, blir bara så mycket att komma ikapp med hemma då :P
jag vet att man kan inte vara på topp riktigt jämt men jag har svårt att acceptera det ^^

...och ursäkta för att jag skrev "incredible bastards" i förra inlägget,
vi såg såklart "inglorious bastards" i tisdags! Och den var bra i sann Tarantino-stil! :D

Det är iaf underbart väder ute och jag har jättefina människor omkring mig som stöttar,
det är sånt som betyder! <3

Ha en härlig höstkväll allihopa!







Kommentarer
Postat av: emelie

åh vad tråkigt med begravning! :( men vad bra att han fick en fin plats att vila på <3

2009-09-10 @ 18:19:53
Postat av: Alice

usch vad tråkigt med begravning... Jag beklagar sorgen eller vad man nu brukar säga=)

Det lät ju inte heller så himla roligt att du också var sjuk/förkyld. Då är vi då två!=)

Kram

2009-09-10 @ 21:21:53
URL: http://aliceli.blogg.se/
Postat av: Alma

Åh, begravningar är alltid lika jobbiga. Jag beklagar sorgen, <3

2009-09-11 @ 07:53:29
URL: http://almalindstrom.blogg.se/
Postat av: Emma Isaksson

Jag beklagar också sorgen:) Men jag hoppas att ni mår bra ändå och att du kryar på dej! :)<3

2009-09-11 @ 17:27:52
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/
Postat av: Felicia

R.I.P!



Jag hoppas verkligen att han kom till en vacker plats<3

det tror jag att han har gjort<3



Kram på dig och ja, du vet ju att jag finns här nr du vill prata eller bara vara<33

finns alltid för dig<33

2009-09-12 @ 18:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0