lets dance in style lets dance for a while

Hej gott folk! =D

sitter här, käkar en banan, lyssnar på Britney Spears (!?) och känner mig rätt nöjd!
Gjorde ju för tusan 3 läxor och plugga till 1 prov förr ikväll! xD
Typ rekord på en kväll för mig :P (estet är slappt? absolut inte!!!) Hoppas nu att det går bra på matteprovet imorgon, det är svårt och vi går så jäkla fort fram... men om Danne fick G i matte A så ska jag också ha det, haha :] typ min målsättning ^^

Sen så har vi skolfotografering imorgon! Yippieeee - not! >_>
Tycker inte om såna men jag har beslutat mig för att se glad ut och smila som tusan,
lite positivitet skadar aldrig! ;)

...Och med de glada orden och en bild som jag ser otroligt risig men samtidigt väldigt lycklig ut på (beror på alla fina omkring mig :]) så lämnar jag er denna kväll åt ert öde!
 
Hoppas ni får en bra start på nästa vecka! =)
pusshej!




Kommentarer
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

:(

Krya på dej med!<3



(Galet sööta^^)

2009-09-10 @ 18:36:59
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0