Just to be the next to be with you

Hejhej =)

Idag var det dåligt väder - deppigt typ =( Men härlig dag ändå för min del, började inte förrän 11 och hade scenisk gestaltning, röst och rörelse och engelska; 3 ämnen som jag tycker riktigt mycket om =) Teaterämnena var riktigt nice eftersom vi gjorde olika korta framträdanden i grupp på båda lektionerna, och alla i min klass är ju så grymt roliga och duktiga att jobba med! Jag njuter i fulla drag och skrattar som bara den! =D Sen så har jag som vanligt lagt märke till alla söta par som det finns överallt! Åhh jag blir så lycklig när jag ser dom, de lyser upp min värld! 
Det enda som var dåligt med dagen var nog att maten tog slut när vi skulle äta :P
så vi fick iaf lite vegetariskt och några biffar som blev över från igår så att vi överlevde ^^

Efter skolan tog jag bussen hem med My och Jakob =) och sen kom jag hem och åt och snacka med Frida och Nora som är här =) Hade som tänkt fara ut och springa men det blev så dåligt väder + att jag åt så galet mycket till middagen så jag har ont i magen... hmm... får se hur det blir, men hoppas att jag orkar!

Igår var Danne här som jag säkert nämnt massa gånger redan :] Vi hoppa iallafall studsmatta i mörkret och baka kladdkaka samt mysade vilket alltid är nice! ;)
Älskar díg så fantastiskt oändligt mycket älskling <3


... men du har gjort så att jag har denna på hjärnan!!

KNORKATOR xD hör bara på namnet ^^

Haha but now i´m out of here!! Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0