Datanörds-Ellan? =)

Hey! =)

Nu har jag pluggat matte i över en timme, och är less som bara den men fortfarande rätt långt efter...
det suger verkligen att missa lektioner! :/
Men det är inte hela världen! =)

Sen ikväll så har jag promenerat med mamma och Razze och funderat på

varför jag spenderar så grymt mycket tid framför datorn egentligen!?

Jag har kommit på att det mer och mer blir som ett tvång att kolla allas bloggar, uppdatera min egen och checka apberget,facebook osv. Annars känner jag mig "efter" men vad är det jag missar egentligen? Skvaller och rykten?
...och ärligt talat så tror jag inte att det är minnena av alla oräkneliga timmar framför datorn som jag kommer minnas när jag blir gammal och grå utan de verkliga mötena med människor som jag varit med om.
Så.. jag kanske ska ta och vara mer med folk IRL och lämna datorn bakom mig? Eller?
okej Ellan, face it, jag kommer nog aldrig att sluta sitta vid datorn överhuvudtaget, men jag kan iaf dra ner på det och ägna mig åt andra saker som jag inte tycker att jag hinner för tillfället.
Grejen är dock att jag skulle hinna med dem om jag inte nördade lika mycket dator tror jag...
Har ni också känt att datasittande kan kännas som "tom" tid..?

Nog om det ^^

Jag fick klipptid imorgon på Attityd efter skolan förresten, yesyesyes! :D
Och efter det blire att fara till teatern, ska bli skoj!
Sen ska jag sova i mormors lägenhet, den är mysig och det är supernära till skolan så jag planerar att sova rätt länge (A)

Och just ja! Idag på vår engelska så kom en kille som skulle spela in en film i Skellefteå förbi och letade efter statister och även rätt stora roller till filmen! Dock skulle de två största rollerna vara två snygga, blonda tjejer som gärna skulle ha skills inom kampsport! så det sket sig ju för mig xD (smidig som ett kylskåp)
Men ska försöka få en statistroll iaf! =D
Sen träffa jag Jenny,Gustaf,Sofhia och Hanna vid bussen idag, kul att träffa dem! :D


Gamla goa minnen alltså xD Julshowen 2009, och jag var Prussiluskan ;) lol ^^

godnatt goingar! :*


Kommentarer
Postat av: Lilja

Jag har suttit framför den här datorn hela kvällen. Var och varannan minut inser jag hur tragisk jag faktiskt är men trots det stannar jag kvar här vid denna hopplösa dator. Så joo.. Jag känner av den där tomhetskänslan som du beskriver. ;)

2009-09-16 @ 23:09:10
URL: http://Amandalilja.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Hej, jag undrar var du går teater på fritiden, är det blå hästen eller något annat?

2009-09-17 @ 16:56:50
URL: http://ingreed.blogg.se/
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

Hur ska du klippa dig?=)

2009-09-17 @ 17:33:32
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0