jäkla baskilusker


 MEN HEEEEEJ! ;)

^
^
^
(Bild från en gång då jag var jävligt glad!)

Nu är jag mest sjuk, fast det har blivit mycket bättre sen igår =)
Har spenderat dagen med att snyta mig, hosta och dricka te^^
oj, kanske lite för mycket info där! Förlåt! :]
det är synd att jag hamnar efter med skolarbetet också... men mitt liv tar inte slut för det misstänker jag =)

Blir nog ingen fotbollsavslutning för mig ikväll heller, känns jobbig bara att gå de 15 metrarna mellan soffan och toaletten, så jag stannar nog hemma :P
men matchen imorgon ska jag se!!!

Förövrigt så är det ju den 11 sptember idag...
årsdag av... terroristattacken i New York,
då Anna Lindh knivhöggs till döds
och vår kanin pelle dog =(

Men visst borde det finnas något roligt som hände den 11 september?
Någon som vet och kan komma med lite positivitet? =)


YMCA- village people! Kan bli annat än glad när man ser den här videon och hör låten? =D

Ha en härlig fredag kära läsare! <3



Kommentarer
Postat av: Mathïda

Idag för två år sedan dog Rickies kanin.

2009-09-11 @ 17:05:41
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0