tjusigt väder =)

Godmorgon! ;)
Snacka om underbart vacker dag idag!!!
Man vill ju bara dra på sig sina mossgröna gamla tretorns-stövlar och springa ut och hoppa i löven, eller hur? (iallafall vill jag det)
Känns bra att ha fått sova och vaknat upp till en ny, härlig dag oh lägga surfredagskvällen bakom sig^^
Käka frukost till det underbara "mammas nya kille" är inte heller fy skam, satan så bra de är! =D

Idag blir det att kolla på vår sista match och fira farmor!

så Grattis farmor på 79-årsdagen! =D
...och Grattis till Mathilda som fyller 16! =D


Jag saknar dig! <3



Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag vet inte hur man svarar på kommentarer, så jag svarar här xD



Men tack gumman <33



jag saknar dig verkligen, och hoppas verkligen att du kan komma ner å hälsa på mig snart :D <33



kraaam på dig<33

2009-09-12 @ 18:30:53
Postat av: Jenny såklart ;)

Härligt att höra att lördagen är bättre än fredagkvällen iaf... hihi jag ville som bara säga halloj :P

SÅ HALLOJ I STUGAN :D

2009-09-12 @ 18:52:01
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0