Bilder från Kreta!

    
Här är några bilder vi tog på arlanda medan vi väntade på att flyget till Kreta skulle gå... :)


 Och här är två supersnygga glajjer som jag och Ida hitta på taxfreen ;)  <--- en surfande elefant

I flygplanet :   <3

 Kreta/Chania från flygplanet

  Danne, Aron och Idas mun i bussen påväg till hotellet :)

 Utsikten från min och Dannes balkong :)

    :D

 Poolen/baren

 gopojkarna!  :*

 Ut på äventyr! =D

 vildkissar! hjärtat <3

 yatzy!  
 snyggab-rudar!  beachen!

  Vi på superbra restaurang =)
 Chania! :D :
    skitgullig grekisk gumma :)

 underbara! :D

 lika? ;)

 GÖTT!  Ida! =D  grekisk dans :)

 aaaw :]

 lillölen i storlek medium!

   partyhatten! :D   gulliga! schnygga!  ;D

 :D <3 

 slitna men fina krigare på arlanda inatt! :)

Sådärja! :D Äntligen har det kommit upp lite bilder här men fort gick de då inte!

Känns skönt att komma hem och träffa familjen och vännerna men när jag kikar på bilderna blir jag överfallen av så många härliga minnen att jag vill tillbaks! Är lite av en chock att komma tillbaka till ett kallt och mulet sverige med en jobbig förkylning och en trasig mobil - men that´s life!

Jag har haft det så otroligt bra i Kreta att jag knappast kan klaga!
Alla skratt, varmt väder, midnattsdoppen i poolen, badlandet, bus på balkongen, supergod mat, jättefint hotell osv... amazing! =D

Men på tal om mobilen så har jag lånat pappas gamla och mina kontakter finns inte på den, så om du smsar så skriv gärna vem du är ;)

nu blir de mys i soffan med familjen, tv och godis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0