Do you want me to go and search in each all of them, Or just lay on the grass and act an pretend, that´s what I wanna know

Första skolveckan avklarad eftersom jag är ledig imorgon!
Har varit en riktigt bra vecka tycker jag och speciellt roligt att träffa klassen :)
Det enda som sugit har varit vädret - ska det vara så här kallt och regnigt redan i augusti?!

I tisdags förgyllde brudarna iaf den gråa tillvaron med fika på Waynes och sen Monopolkväll hos soffe! :* Kan som inte säga att jag stekte på det direkt men sällskapet var det viktiga! =)
Igår överraska Danne mig me middag på subway (visst har jag sagt att jag älskar den killen?? ♥) och sen hade vi myskväll med chips och te framför tv:n - awesome!

Ikväll kom Maja,Emelie och Helenah hem till mig och käka mat och chilla lite innan jag tog bussen hem till norrlångträsk där jag sitter nu, är bara jag och mamma hem så blir en lugn kväll =)

Känns på ett sätt rätt skönt att jag inte startat med några fritidsaktiviteter för hösten än för det ger mig chansen att bara vara! =D


Känns konstigt att tänka att jag var på Kreta för prick en vecka sen!
Känns som en dröm, en helt fantastisk sådan! Längtar tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0