Alla hjärtans dag! =D

Godmorgon Goingar!

Jag hoppas att alla får en helt underbar allahjärtansdag! ♥
Självklart så önskar jag att alla dagar kunde vara lika kärleksfulla som den här,
men då kanske det inte skulle bli lika speciellt? =)
Vilket som, spread some löööööv today! =D
inget gör en gladare än att få höra eller ge lite härliga ord eller kramar ! ;)

jag hade lite osis som inte fick spendera 14 februari med min älskepälsk
eftersom han drar till umeå idag för APU imorgon så det känns lite tomt...
Men samtidigt är jag glad för att han far till umeå och vidgar sina vyer!
Det är najs! =D Och dessutom så är varje dag med Daniel en hjärtlig dag,
så jag går nog inte miste om något!
Därför vill jag tillägga att jag älskar min hjärtevän MEST i hela världen!!! PUSS på dig Danne! :*



och så skäms jag lite för att mamma fyllde år igår och jag inte skrev det på bloggen igår :]
så jag gör det nu! Grattis i efterskott min underbara mamma! DU är världens bästa! <3

och så avslutar jag med en av världens bästa lovesongs!
Man blir glad av den + att är den smörfri = gött! =D



KÄRLEK TILL ER ALLA!!! (L)

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv:haha tack=D

2010-02-14 @ 13:55:02
URL: http://palmqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0