Kärlekssoppa

Tjaaatjaaa =)

Grym dag på skolan, den var som rolig och härlig helt igenom! =)
Bl.a så fick vi läsa dikter som tvåor i skellefteå kommun skrivit; och jag förälskade mig i denna!

"Rosor är fagra
Dig vill jag lagra
I en liten burk
Så att jag kan ta en slurk
Av kärlekens soppa
Du får mitt hjärta att hoppa"

vet inte vem som gjort den men den är kalasgullig tycker jag!

Jag var också och pratade med syon, och jag ska få fara och vara med samhälls1b nästa onsdag!
Känns bra, då får jag äntligen veta hur det är! :)
Får se om jag ska byta men isåfall blire inte förrän hösten troligtvis.
Men det är så svårt att veta. Vill ju läsa många kurser och det kan man inte på teater men samtidigt så vill jag
inte begravas under läxor heller...
Knepigt! Men allt löser sig! =)

Skulle ju vara svårt att lämna min klass också...
jag får mig så många underbara skratt varenda dag! (L)

Förövrigt så befinner jag mig i brillvärlden.
Har börjat lägga märke till alla glasögon jag ser vilket är lite jobbigt!
Men nej, jag har inte bestämt vilka jag själv ska ta än heller :]
Förvånad? Nej! Ellan är inte den som är grym på att fatta beslut!




gillardenhär!

...och saknar min älskade Daniel i Umeå! :] (L)

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är en kille i morn klass som skrivigt den :)

2010-02-18 @ 08:30:04
URL: http://idaasasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0