Se men inte röra

Heej :)

Nu ska jag göra något jag aldrig tidigare gjort på den här bloggen;
nämligen lägga upp bilder på kläder jag gillar! Eller rättare sagt, en tröja jag försälskade mig i när jag var inne på Monki i Umeå för några veckor sedan.
Kolla bara på den!
Helt underbar enligt mig! Älskar framförallt färgerna och mönstret. Dessutom så hette ju den jäkla tröjan inget mindre än "Ella" så vi måste väl vara menade för varandra? ;)
Tyvärr så ville ödet annorlunda.
Min plånbok var alldeles för tunn för tillfället! :(
Till mitt stora förtret går det inte heller att beställa över internet, bara titta!

Sen så hittade jag också de här skorna som jag tyckte var fina :)

 
Vill ha!! ^
             l
             l

Men nog snackat om det!
Idag är det den 2:a januari vilket betyder att My fyller 16 år! Grattis tjejen! =D =D

Imorgon ska jag till stan och träffa Jon! =D

Kommentarer
Postat av: Lowan♥

Jag älskar din stil ella-n=)

2010-01-04 @ 14:06:05
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0