Those material things mean nothing at all.

Klunkar te, knaprar äpple och letar febrilt efter USBfilijonken som inte verkar vilja bli hittad! Bajs på den!

Känner mig otroligt glad över den här torsdagen!
Kortdag,klippte mig,träffade Danne, Ida och Aron på stan + ett gäng trevliga (och hungriga) IP:are + Johanna =D och så såg jag ju Maja och Helle! Om jag inte varit så kissnödig så hade jag stannat och pratat med er, hoppas ni har det bra och att livet är gött på HR! :) <3
Sen så käka jag middag hos mormor och sen drog jag till teatern!

Åhhh vad underbara och duktiga alla är där! Jag blir så lycklig!
Det enda som är jobbigt är att jag också skulle vilja göra alla övningar :]
men jag känner peppen inför föreställningen, det kom upp grymt många bra idéer! =D

nu ska jag gå och hoppa i säng så att det fort blir fredag så att jag kan äta godis! YESYES!
Har inte tagit en endaste lten en sen i lördags! Bra men samtidigt otroligt plågsamt,
jag kände verkligen suget idag då jag höll på att avlida av alla jobbiga x och y på matten ^^

SovSåGott! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0