Knackningar i väggen som inte går att tyda, finns inga regler men du väljer att lyda

Hela familjen i soffan, mängder av surrande myggor cirkulerandes över våra huvuden, jordgubbar,
Holland - Uruguay på tv:n = riktigt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt ibland!



Livet leker på i bra takt, går bra att städa på solvik ( trots att jag hört Lady Gagas "Alejandro" minst 100000 idag och den klistrar sig fast i skallen)och jag börjar redan bli frisk, har umgåtts med min fina syster ikväll vilket var efterlängtat och dessutom lyckades jag äntligen städa mitt rum, känns bra.
Imorgon blire nog mysigheter i Byske och på lördag som sagt Stadsfesten!

Blir nog grymt, även om jag missar:

*Umeå
*Hednäs
*Mys fest

Kändes typiskt att allt blev på samma kväll - men man kan inte göra allt här i världen!
Jag hoppas dock att hela världen kommer ha det bra på lördag, för det kommer nog jag att ha :)

Är så fantastiskt skönt att ha sommar, ledighet och slippa så många måsten!
Eller jobb slipper jag inte, men det har jag ju valt själv :)

Det enda som kändes jobbigt när jag kom hem idag var att jag gick igenom posten på bordet och upptäckte till min fasa Haléns med den fasanfulla texten "HÖSTMODE" på!!!!

Är det lagligt?! Jag blir ju förtvivlad!!! Det sista jag vill tänka på nu är när jag måste packa undan alla
sommarkläder för att göra plats åt höstkläderna när kylan sveper in... Jäkla glädjedödare!
Men... de är väl deras jobb ^^ Och nu gör Holland två mål till.... jäkla jäkla känner irritationen sprida sig... >_>

Men nu kommer något bra! :D
Tillägnar rubriken (som är av Bob Hund och väldigt bra) till RICKIE som fyller 17 idag!
Grattis grattis! :D


Kommentarer
Postat av: emelie

jaa asså jag höll på att dör då jag märkte att höstkatalogerna har börjat komma, vad fan liksom? :P

2010-07-07 @ 15:51:13
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0