PDOLpaniken

Jag vill verkligen otroligt väldigt megamycket till PDOL på lördag och beskåda Kent, The Sounds och Movits!
Enda problemet är att jag behöver varenda lilla krona på mitt konto till Kretaresan och min enda möjlighet att ta mig till Piteå i helgen är därför den där femhundringen jag i vintras så smart valde att spara och därför gömde  på mitt rum. Men de är ett väldigt bra gömställe i mitt rum så att jag inte skulle använda den till någon struntsak.
Men det har visat sig vara ett alldeles FÖR BRA gömställe!
Har snart vänt upp och ner på alla allsköns attiraljer i mitt lilla crib utan resultat!

Något medium därute som känner på sig var det kan ligga? ;)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

kollat alla nivåer? Uppe på garderoben, under skrivbordslådan osv.. Lycka till med letningen ;)

2010-07-27 @ 17:34:21
URL: http://ingreed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0