That´s what you are - a superstar

Vad kan jag säga om gårdagen?
The Ark var verkligen höjdpunkten på kvällen!

Så jäkla fantastiska live att jag nästan inte visste var jag skulle ta vägen.

Bandets närvaro, publikens närvaro, glädjen, svetten, lyckan, musiken =
Helt jävla underbart!

Tror jag fortfarande befinner mig i extas!


[Observera Jäkligt lycklig The Ark nörd i matchande T-shirt!]


Vad kan jag mer säga om kvällen då?
Den var också riktigt bra! :D Tack Felicia min fantastiska följeslagare och alla andra sköna och trevliga människor som bidrog till den fina festivalstämningen! Åkte självklart lite karusell och lyssnade även på E-type, Oskar Linnros och Neverstore och de var inte heller fy skam! :D Dessutom så träffade jag på mina gamla idoler Bröderna Rongedahl och fick chansen att avslöja min kärlek till dem och så kom en kille fram och gav mig vad han sa var Learis vattenflaska... är dock lite skeptisk till det men kommer absolut inte att slänga den! ;)

Nu taggar jag PDOL och TRÄSTOCKS!!!!

(och idag gjorde jag sista jobbardagen på Solvik! Tack till Jonas och Sofie som förgyllt mina luncher och fikaraster med sina härliga personligheter! :D ) Nu har jag sommalovet PÅ RIKTIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0