En plats i solen

Tjosanitrosan bloggen!
Har haft två fina dagar i Bysketrakten!

Onsdagskvällen spenderades med kakor, Danne och Dextermaraton! :D
Riktigt grym serie, grymma kakor och självklart en mycket grym pojke :*

På torsdagen tog jag min supermoppe och gasa in till Byske för tjejkväll!!!
Började med glass vid älven och chips hos Helenah och avslutades med helt hysteriskt spel hos Soffe + en till glass och därefter bad på södra i månljuset, och vattnet var faktiskt riktigt härligt! :D
En fin kväll blev det, tack tjejer! Soffe var söt och jag fick sova där trots att hon skulle upp och idag, du är go du! ;D

Dock var jag rätt trött så istället för att köra hem så drog jag till Danne och sov ut där några extra timmar! Riktigt mysigt! :) Sen kom Jenny och hälsa på och det var som vanligt väldigt najs att träffa henne! :D
sen blev det moppe hem och vad har jag gjort sen dess...?

Övningskörde litegrann och prova backa men hann inte så långt innan mamma stoppade mig! Jag tyckte det gick bra men mamma tyckte dock Citat: att jag backade hellre än bra ^^ Vad ska det betyda egentligen? ;)




Börjar peppa morgondagen med lite gosig Kent! :)

Ha en fin fredagskväll allihop! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Snart far vi, inte länge kvar nu ! :D:D:D:D:D:

2010-07-31 @ 11:34:12
URL: http://idaasasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0