Love is a temple - Love is the higher law

Tjosan,

Idag kom jag tillbaka hem efter min moppeturné i Byske =
jobb på dagen och vara med härligt folk på kvällarna! Dock har det blivit jäkligt lite sömn så jag är inte förvånad över att jag är trött som en klubbad säl idag plus ont i huvet och i halsen, synd att jag inte lyckades klara mig från förkylning :/ Men roligt har det varit - tack tjejer och Danne! <3

Imorse vaknade jag iaf hos schnyggingen och vi segade och mysade och såg Simpssons tills jag tillslut körde hem :) Felicia kom hit ikväll och vi har sett Mean Girls (vilken pärla!) och en dansfilm som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på  + att vi hann med några vändor kubb :)
Känns underbart att du bara är två kilometer bort just nu :) <3
Tiden går fort när man har roligt!


Jag är så extremt lyckligt lottad som får leva med så många fantastiska människor omkring mig -
ni gör varenda dag till lycka!





Och just jaa! I fredags jobbade jag min sista dag på sommarskolan!
Det känns lite sorgligt eftersom jag verkligen har haft ett jätteroligt jobb och fått lära känna så många nya människor, kulturer och inte minst utvecklats själv när jag fått hjälpa andra, dessutom har jag fått skratta massor! Underbart helt enkelt!!!
TACK till alla härliga ungdomar, lärare och Lisa för två fina veckor!




...dessutom har jag fastnat vid den här låten med gamla Johnnyboy; vackert!


Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

Sv: Hahah ja men visst borde jag :P



De lät ju faktiskt sant ;) Jaa den är smått underbar faktiskt! =D

2010-07-04 @ 09:33:14
URL: http://differens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0