You´re an actor forgetting your lines

Så var det gjort!
Igår visade vi upp 3 X Fucking Skellefte och vi gjorde det med bravur!
Måste säga att jag är så fantastiskt stolt över alla i min klass som medverkade -
ni är helt jäkla underbara!

De senaste 5 dagarna har varit rätt tuffa med amssa repetitioner och stress men vi har jobbat hårt och det känns som om vi växt ihop till en enda stora mysig familj - jag hoppas ni förstår att ni är så fina allihopa!!!










Och STORT TACK till alla som kom och kollade - ni var en grym publik!


Var rätt segt att vara tillbaka på skolan idag men det funka.
Fick dessutom veta att jag fick MVG i slutbetyg i både historia och svenska - och det känns inte tokigt ska jag meddela! Annars så är jag i Norrlångträsk ikväll skönt att vara hemma och träffa familjen och ta det lugnt :)

Imorgon väntar skola, Danne och förhoppningsvis Soffe och Arvid också! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0