Här kommer jag med hjärtat i handen



Nu är solen och värmen äntligen här, som jag har längtat!
Idag har jag suttit ute i solen så mycket så möjligt och solat mina bleka ben och verkligen njutit!
Allt känns på något sätt lättare när mörkret försvunnit och fåglarna kvittrar!

Dessutom har alla jag träffat idag varit så glada, det känns som att den här årstiden tar fram det allra bästa hos folk!  Eller visst, klart folk är glada på vintern också,
...men på något sätt känns det som att sommaren tar fram ens härligaste sidor! (åtminstone mina!)

Det känns som att solen kommit och laddat mig med energi så att jag kan kirra vad som helst!
Tack för att du kommit kära sommar, du är så underbart jävla välkommen!!! =D =D =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0