memories


Det är helt galet hur snabbt tiden går!
Har snart gått ut ettan - och både klassen och skolan känns fortfarande helt nya för mig!
Jag måste vara segast i världen på att anpassa mig!

Men iaf, sitter här och blir lite sentimental då jag tänker på att för ett år sen var jag med världens finaste 9B i Göteborg! Åh så härligt det var! Saknar verkligen den resan men framförallt alla fina människor i min förra klass, känns fan jobbigt att inte träffa alla varenda dag ju! :(
Ni förgyllde alla mina skoldagar och fick mig jämt att skratta...! Alla underbara minnen!
Gagsmark...Göteborg...Tarzan...varenda lektion...alla raster... alla tårar på examensfesten - you name it!

Konstigt att minnen bara kan hoppa fram och överfalla mig när jag minst anar det...


LOVE TO YOU ALL!!!!

...och på tal om tid och kärlek så har jag och Daniel 16 månader idag! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0