Aint no mountain high enough

Chaachaa bloggen! ;)

Har precis kommit till lägenheten igen efter att ha spenderat gårkvällen och natten hemma i skogen ♥
Kändes jäkligt skönt att bara käka middag med familjen och chilla i soffan största delen av kvällen!
Men så gjorde jag ju annat också, nämligen *trumvirvel* - Övningskörde!
Och för första gången kan jag nog säga att det gick ganska bra! :D
Känslan av läskighet har bytts ut mot spänning och glädje då jag kör omkring, vilket känns fantastiskt! :D

Snart ska jag ta min hoj och dra till skolan där vi har 1,5 lektion och en uppvisning...
Går ni på anderstorp är det bara att ni kikar er omkring kring lunchtid så får ni se! ;D




Bild på söta saker från ettan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0